ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zamówienie publiczne 2015

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2011-12-08 21:58:38 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Zamówienie publiczne 2015

Środa Śląska: Dostarczanie posiłków do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30.
Numer ogłoszenia: 336498 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej , ul. Kilińskiego 30, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3174-171, faks 71 3174-171.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wpow.powiat-sredzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucjonalna piecza zastępcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie posiłków do Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej przy ul. Kilińskiego 30..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodzienne wyżywienie 20 wychowanków ( ilość diet może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego tj. śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja w okresie od stycznia 2016 roku do grudnia 2016 roku: - przygotowanie dostawa i dystrybucja, - dostarczone posiłki muszą spełniać wymagania w zakresie jakości zdrowotnej i bezpieczeństwa żywnościowego..
II.1.5)
 
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Potwierdzone dokumentacją oświadczenie o posiadaniu: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, spełnianiu wymagań prawnych w zakresie produkcji i dystrybucji bezpiecznej żywności, oświadczenie dotyczące stosowania systemu HACCP/ GMP/ GHP zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Potwierdzone dokumentacją oświadczenie o posiadaniu: niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także kadry zdolnej do wykonania zamówienia; wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług z podaniem ich wartości i odbiorców. przykładowy jadłospis miesięczny,
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Oświadczenie o posiadaniu: niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także kadry zdolnej do wykonania zamówienia;
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Oświadczenie o posiadaniu: niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także kadry zdolnej do wykonania zamówienia;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek ZUS,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wpow.powiat-sredzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego ul. Kilińskiego 30, 55-300 Środa Śląska, Od poniedziałku do piątku, godz.8.00-15.00 tel/ fax: 713174171 .
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego, 55-300 Środa Śląska, ul. Kilińskiego 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
 

Akapit nr - brak tytułu

WPOW/ZAP/1/2011
Środa Śląska 08.12.2011
Wielofunkcyjna Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza
ul.Kilińskiego 30
55-300 Środa Śląska
tel/fax:(071) 3174-171
OGŁOSZENIE O  POSTĘPOWANIU
PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ 60 000 EURO NA:
 Usługę w zakresie dostarczenia i dystrybucji posiłków dla Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Środzie Śląskiej przy ulicy Kilińskiego 30
Oferty należy składać do dnia 23.12.2011 do godz. 10.00 w:
Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej
ul.Kilińskiego 30
55-300 Środa Śląska
pok.  1(sekretariat)
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 23.12.2011 o godz. 10.15 w
Wielofunkcyjnej Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej
ul.Kilińskiego 30
55-300 Środa Śląska
pok 20
 
Termin wykonania zamówienia: 01.01.2012 – 31.12.2012
Tryb udzielenia zamówienia
 
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro.
 
Opis przedmiotu zamówienia
 
  1. Całodzienne wyżywienie 20 wychowanków  placówki tj. śniadanie, II śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja,
  • Dostawa i dystrybucja,
  • Dostarczone posiłki muszą  spełniać warunki określone przez Instytut Higieny i Żywienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia przekazuje się nieodpłatnie.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
 
Nomenklatura: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 55524000-9 - usługi dostarczanie posiłków dla szkół
 
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
  • posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
  • posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców
Sposób dokonania oceny spełnienia tych warunków:
·         formularz ofertowy - załacznik nr.1
·         oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu - załącznik nr 2
·         wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie
·         przykładowy jadłospis tygodniowy
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
  • wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w przygotowaniu postępowania
  • wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
  • wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków 
 
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
  • jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
  • zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
  • została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
  • zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny
  • w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
  • jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100 %                                                     
Termin związania ofertą: okres 30 dni ,
Osoba odpowiedzialna za kontakt z oferentem: Pan Michał Bryk 071 3174-171
                                              

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony