ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Placówka Opiekuńczo Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: GŁÓWNY KSIĘGOWY

Miejsce pracy: PLACÓWKA OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZA TYPU SOCJALIZACYJNEGO

Wymiar etatu: 1/2

Ilość etatów: 1

Wydział: POWTS

Data udostępnienia: 2021-07-12

Ogłoszono dnia: 2021-07-12

Termin składania dokumentów: 2021-07-27 10:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2021

Zlecający: DYREKTOR POWTS

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
3. Wymagania kwalifikacyjne:
1) Zgodnie z ustawą o finansach publicznych, niezbędne jest spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończone jednolite ekonomiczne studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości,
b) ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
c) wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
2) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
3) Nieposzlakowana opinia.
4) Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa Unii Europejskiej, któremu na podstawie umów lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego.
5) Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
6) Niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe oraz za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Doświadczenie w pracy w księgowości w administracji publicznej.
 
b. Wymagania dodatkowe:
4. Wymagania dodatkowe:
1) Prowadzenie księgowości dotyczącej dochodów i wydatków na rachunku, o którym mowa w art. 223 ust. 1 Ustawy i Finansach Publicznych.
2) Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej.
3) Znajomość przepisów samorządowych.
4) Znajomość przepisów podatkowych.
5) Znajomość przepisów płacowych.
6) Znajomość przepisów ZUS.
7) Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych.
8) Znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo-księgowych (np. SIGID, PŁATNIK, CAZ).
9) Znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
10) Znajomość zagadnień jednolitego pliku kontrolnego.
11) Umiejętność sporządzania planów i sprawozdań budżetowych.
12) Dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność.
13) Dodatkowym atutem będzie co najmniej 6 miesięczny staż w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
2) Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami praz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad budżetu:
3) Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo – księgową jednostki;
4) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji finansowych z planem finansowym;
5) Realizacja zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
6) Sporządzanie i przekazywanie niezbędnej dokumentacji do ZUS, US, GUS;
7) Opracowywanie we współpracy z dyrektorem planów dochodów i wydatków.
8) Opracowywanie we współpracy z dyrektorem planu zakupów na rok budżetowy;
9) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.
10) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz legalności dokumentów finansowych dotyczących realizacji budżetu.
11) Kontrola kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
12) Składanie podpisu na dokumentach stwierdzających dokonanie czynności prawnych mogących spowodować zobowiązania pieniężne jednostek.
13) Opracowanie zasad sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania dokumentów księgowych.
14) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości.
15) Współdziałanie z bankiem i organami skarbowymi oraz ZUS.
16) Sporządzanie sprawozdawczości i bilansu w/w jednostek
17) Dekretacja wyciągów bankowych, raportów kasowych i sporządzanie wewnętrznej dokumentacji księgowej.
18) Prowadzenie księgi głównej i analitycznej.
19) Prowadzenie ewidencji kosztów.
20) Współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu w zakresie opracowywania projektu budżetu,  poprzez planowanie potrzeb rzeczowych i finansowych  dotyczących prowadzonych działań.
21) Sporządzanie sprawozdań z wykonywania budżetu, sprawozdań z wykonywania planu finansowego oraz analiz okresowych w roku budżetowym.
21) W uzgodnieniu z dyrektorem jednostki, występowanie do Zarządu Powiatu z wnioskami w sprawie zmian budżetu w planie finansowym.
22) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia jednostki.
23) Organizowanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.
24) Naliczanie wynagrodzeń  i sporządzanie list płac dla pracowników

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

6. Warunki pracy:
1) Wymiar  czasu pracy: ½ etatu
2) Rodzaj umowy: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, kolejna umowa na czas nieokreślony.
3) Rozpoczęcie pracy przewiduje się od dnia 1 sierpnia 2021 r.
4) Charakter  pracy; praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

V. Wymagane dokumenty:

7. Wymagane dokumenty:
1)  Życiorys (CV), zawierający numer telefonu i adres e-mail, przeznaczony do kontaktu,  wyszczególnienie ukończonych szkół i  uczelni oraz wykaz dotychczasowych miejsc pracy z uwzględnieniem stażu pracy.
 2) Kserokopie lub odpisy dokumentów poświadczających: wykształcenie, staż pracy, posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności oraz uprawnienia.
3)  Zaświadczenie o stanie zdrowia.
4) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i  niekaralności za przestępstwa umyślne lub za umyślne przestępstwa skarbowe.
5) Oświadczenie o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000 z późń. Zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń zm.)”.
6) Oświadczenie o woli i sposobie odebrania złożonych dokumentów w terminie do 14 dni po zakończeniu procesu rekrutacji.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-07-27 10:00:00
b. Sposób:
8. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów.
1)  Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do siedziby Placówki Opiekuńczo -  Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej przy ulicy Kilińskiego 30, 55- 300 Środa Śląska, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy w Placówce Opiekuńczo Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej”.
c. Miejsce:
1)  Dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do siedziby Placówki Opiekuńczo -  Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej przy ulicy Kilińskiego 30, 55- 300 Środa Śląska, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko główny księgowy w Placówce Opiekuńczo Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej”.
2) Dokumenty należy złożyć, przesłać (decyduje data wypływu),  do dnia 27 lipca 2021 roku, do godziny 10.00.

VII. Informacje dodatkowe:

9. Informacje dodatkowe:
1)  Dokumenty,  które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
2)  Dokumenty, które  nie będą spełniały kryteriów wymaganych w ogłoszeniu, zostaną po zakończeniu rekrutacji zwrócone osobie ubiegającej się o stanowisko lub zniszczone po upływie 14 dni od zakończenia procesu rekrutacji.
3) W stosunku do czynności związanych z niniejszym naborem nie przysługuje droga odwoławcza.
4)  Osobie ubiegającej się o stanowisko nie  przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy.
5)  W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie przekroczył 6%.
6)  Osoba wyłoniona w drodze naboru, z która będzie nawiązany stosunek pracy jest zobowiązana przed dniem zatrudnienia przedstawić aktualne zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
7) Informacja z podaniem terminu zakończenia rekrutacji i wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Placówki Opiekuńczo -  Wychowawczej Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej.
8) Dodatkowych informacji udziela: Michał Bryk – Dyrektor POWTS w Środzie Śląskiej,
telefon 71 3174171, e-mail wpow@powiat-sredzki.pl

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 r. poz. 1000 z późń. Zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późń zm.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza Typu Socjalizacyjnego w Środzie Śląskiej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
MICHAŁ BRYK
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-12 02:22:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-12 02:26:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-31 11:48:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
665 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony